11:38:00 AM

Week Diary



As I've told you after the previous 'Week Diary' ,which after reading your comments I thought you liked it, this kind of post will be weekly for Nothing Like Fashion :) This week's stuff : New vivid pink Dior lipstick for which I've already found the perfect nailpolish to match it.

Όπως σας είπα μετά το προηγούμενο 'Week Diary', το οποίο από τα σχόλια σας νομίζω πως σας άρεσε, αυτό το είδος post θα είναι εβδομαδιαίο πλέον στο Nothing Like Fashion :). Τα πράγματα αυτής της εβδομάδας : Καινούργιο έντονο ροζ Dior κραγιόν για το οποίο έχω ήδη βρει το τέλειο βερνίκι για να το ταιριάξω.




I haven't tasted them yet but they have the most stylish packaging I have ever seen at chips.

Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά έχουν την πιο στιλάτη συσκευασία που έχω δει σε πατατάκια.


I hope these funny pens will make this exam period somewhat less unpleasant.

Ελπίζω αυτοί οι αστείοι στυλοί να κάνουν την περίοδο της εξεταστικής κάπως λιγότερο δυσάρεστη.

 I bought these for my kitchen, the cookies' one is still empty though (perfect excuse to go and buy cookies).

Αυτά τα πήρα για την κουζίνα μου, αυτό για τα μπισκότα είναι ακόμα άδειο (τέλεια δικαιολογία για να πάρω μερικά).


I have this thing for any girly packaging.

Έχω μια αδυναμία στις κοριτσίστικες συσκευασίες.


Creme brulee is one of my favorite deserts - plus it reminds me of Paris.

Η κρέμα καραμελέ είναι ένα από τα αγαπημένα μου γλυκά - και επιπλέον μου θυμίζει το Παρίσι.


His satchel - my satchel :)
Did you enjoy this week's stuff guys? Which did you like the most? Have a great week everybody!

Η τσάντα του - η τσάντα μου :)
Σας άρεσαν τα πράγματα αυτής της εβδομάδας; Ποιο σας άρεσε περισσότερο; Καλή εβδομάδα σε όλους!

xxx Rania





Follow Nothing Like Fashion
SHARE:

12 comments

  1. Love the photos! I'll never get enough of red lipsticks :P xx

    ReplyDelete
  2. Θα γελάσεις ...αλλά ξετρελάθηκα με τα πατατάκια!!!!Που τα ξετρύπωσες???? Τα θέλωωω!!!!!

    ReplyDelete
  3. Κ γω ξετρελάθηκα,μόνο και μόνο για τη συσκευασία τα πήρα :Ρ. Τα πήρα απ'τον Βασιλόπουλο,λογικά τα έχει σε όλα τα καταστήματά του.

    ReplyDelete
  4. yam yam τα έχει τα έχει τα έχω πάρει και γω!!!αυτά για την κουζίνα σου είναι τέλειααα!!!απο πού;; και εννοείται μου άρεσαν του DIOR!!

    XXX
    follow me i'm follow u!!!:)
    http://myvworld-vasso.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mou aresan para poli ta vazakia gia tin kouzina kai i creme brulee! xixi :)

    Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete
  6. Πατατάκια ε?..εμένα μου θύμησαν σοκολατάκια :P!!!!!Ράνια μου εγώ διαλέγω το scrub!!!
    Μεγειά!!!Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  7. Χαίρομαι που σας άρεσαν! Τα βαζάκια είναι απ'το Praktiker

    ReplyDelete
  8. ah ta dior!!!

    poly maresun!!

    xoxo

    http://lady-pa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. awwwwww είναι όλα υπέροχα!!!! μου άρεσαν τα καλλυντικά, τα πατατάκια, τα βαζάκια, το τσαντάκι!!! :D <3

    ReplyDelete
  10. Περισσότερο η κρέμα καραμελέ!Φαίνεται τόσο λαχταριστή!Και το κουτί για τα μπισκότα επίσης!Και τα πατατάκια(ειδικά στο μπλε σακουλάκι)μάλλον πεινάω,μη δίνεις σημασία!Συνέχισε έτσι!

    ReplyDelete
  11. I love Creme Brulee! It's just so good! I love both of those satchels as well, very stylish.

    Little Acorns
    http://acresoflittleacorns.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Beautiful white bag!!!

    ReplyDelete

Instagram

© Nothing Like Fashion | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig