3:12:00 PM

Week Diary



Just some photos of my week that I hadn't shared with you yet. Since I created this blog I'm becoming more and more addicted in taking photos of everything that captures my eye (sometimes it's kind of annoying for the others, for example when I want to take photos of our food before we eat it :P) - I think it's a great way to improve yourself in taking good photos. Do you use to do this too?
Some new clothes, vintages items and gifts are some of the following, hope you like them :)

Μερικές φωτογραφίες από την εβδομάδα μου που δεν έχω μοιραστεί ακόμη μαζί σας. Από τότε που ξεκίνησα αυτό το blog βγάζω όλο και περισσότερες φωτογραφίες από οτιδήποτε μου τραβάει την προσοχή (μερικές φορές γίνεται λίγο ενοχλητικό για τους άλλους, για παράδειγμα όταν θέλω να βγάλω φωτογραφίες το φαγητό πριν το φάμε :Ρ) - αλλά νομίζω ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος να βελτιωθείς στο να βγάζεις καλές φωτογραφίες. Εσείς το κάνετε αυτό;
Μερικά καινούργια ρούχα, vintage κομμάτια και δώρα είναι μερικά από τα παρακάτω, ελπίζω να σας αρέσουν :)


New clothes from Zara, which collection for this fall is really amazing!

Καινούργια ρούχα από το Zara, η φθινοπωρινή συλλογή τους είναι καταπληκτική!


Some unpublished photos of 'Never say no to good food!' :)

Μερικές αδημοσίευτες φωτογραφίες απ'το 'Never say no to good food!' :)


This bag and bracelet are gifts from tagyourcloset.com . It's a site for posting looks and tagging your clothes, really fun! Take a look at my profile here if you like.

Αυτή η τσάντα και το βραχιόλι είναι δώρα απ'το tagyourcloset.com . Είναι ένα site όπου μπορείς να δημοσιεύεις looks και να κάνεις tag τα ρούχα σου, πολύ ωραίο! Ρίξτε μια ματιά στο προφίλ μου εδώ αν θέλετε.


I'm dying for bruschettas - these with mushrooms and melted cheese are one of my favorites.

Πεθαίνω για μπρουσκέτες - αυτές με τα μανιτάρια και το λιωμένο τυρί είναι απ'τις αγαπημένες μου.


And finally some vintage knits that I found at my grandma's house. These belonged to my mum when she was about 15 and the best part is that my grandma had knitted them for her. Isn't this wonderful?

Και τέλος μερικά vintage πουλόβερ που βρήκα στο σπίτι της γιαγιάς μου. Ήταν της μαμάς μου όταν ήταν περίπου 15 χρονών και το καλύτερο είναι ότι η γιαγιά μου της τα είχε πλέξει. Δεν είναι υπέροχο;


Do you like such posts guys? I'm thinking of making a post like this every week but I definitely need your opinions first :)

Σας αρέσουν τέτοια post; Σκέφτομαι να κάνω ένα τέτοιο κάθε εβδομάδα αλλά φυσικά χρειάζομαι τη γνώμη σας πρώτα :)

xxx Rania





Follow Nothing Like Fashion
SHARE:

14 comments

  1. Εγώ θα έλεγα ναι,θα είναι πολύ ενδιαφέροντα ,αν κρίνω απ'το σημερινό!

    ReplyDelete
  2. I do that, too! I take photos of our food before we eat it. :) Your new clothes are amazing! I love that orange coat, it is very nice.
    Mars of fashion insouciance

    ReplyDelete
  3. That zara orange coat is awesome!

    ReplyDelete
  4. love your post, and love your orange coat from Zara

    ReplyDelete
  5. Definitely YES to this post!!! Love your new items from Zara, especially orange coat!

    ReplyDelete
  6. Φυσικά! Εγώ τα βρίσκω πολύ ωραία, ξέρεις, λεπτομέρειες, κάτι από δω, κάτι από κει...

    ReplyDelete
  7. Μεγειά Ράνια μου!Πήγα κ εγώ στα Zara προχθές κ είδα πολύυ μπλε!!!Τα πουλοβεράκια σκέτη γλύκα κ χειροποίητα!!!Μου άνοιξες την όρεξη :P!!!
    Κ φυσικά να κάνεις τέτοια post!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  8. The food looks soooo Yummy !!! And I love all your purchases ! I have to go and check Zara new collection !! :-)
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Teleio to post!!! Na synexiseis. Mou arese poly!
    Kala ta poulover tis mamas apta xerakia tis giagias sou einai anektimiths a3ias!!!

    ReplyDelete
  10. Kai egw to kanw auto me tis fwtografies! Gia tin akriveia to ekana poli prin arxisw na bloggarw...m'aresei na exw fwtografies apo sxedon ta panta...m'auton ton tropo ta thimamai me leptomereia gia panta! :)
    Para poli wraio post. Megaia gia ta kainourgia sou pragmata. Kai nai, psifizw na kaneis ena tetoio post mia fora ti vdomada i to mina!

    Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete
  11. It's great you liked it guys,I'm really glad! Looks this kind of post is going to be weekly for Nothing Like Fashion :)

    ReplyDelete

Instagram

© Nothing Like Fashion | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig